De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 37 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG DSC9S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Jarno76 09-02-2024

Sound of music!

Geschreven voor: LG DSC9S

Ik heb dit product gekocht omdat ik in een bezit ben van een lg tv en aangezien deze soundbar er speciaal voor gemaakt is om die aan mijn tv te bevestigen en te koppelen was dit voor mij de enige optie, ennuh geen seconde spijt wat een geluid! Ik was al in een bezit van een lg soundbar en die klonk al redelijk maar die was na 7 jaar wel een keer aan vervanging toe. Maar deze soundbar klinkt nog een keer zo goed! Was makkelijk te monteren aan de tv en het aansluiten was plug in play easy zeer tevreden! Heb toch nog wel rear speakers erbij besteld (is niet nodig,maar als iets kan,dan doe ik het..:)om nu het volledige bioscoop ervaring mee te mogen maken,wil het nu ineenkeer goed doen en volop genieten van het geluid! Echt een aanrader!

Pluspunten

• Vast te monteren aan een lgc2 of c3 tv
  • Plug and play
  • Bediening via afstandbediening tv

Mooie soundbar 06-01-2024

Mooi vormgegeven soundbar met mooi geluid!

Geschreven voor: LG DSC9S

Ik heb deze soundbar vier weken mogen uittesten.
Ik heb een LG tv dus dat sluit mooi bij elkaar aan en kan dus ook niet anders zeggen dan dat het het geluid en de beleving van Films nog meer het effect van een bioscoop nabootst.
Mijn eerste indruk was dat het een eenvoudig te bedienen soundbar is, plug and play, wel heb ik de handleiding even geraadpleegd voor het koppelen van alle apparaten in huis. Hierdoor konden we ook allemaal onze playlist van spotify beluisteren en genieten van het mooie geluid wat eruit naar voren kwam.
Het design is strak en modern en past goed in mijn interieur. De kwaliteit van het geluid is zeer goed.
Al met al een goede prijs/kwaliteit verhouding, ik zou hem echt aanraden voor een beleving van een thuisbioscoop .

• Perfect geluid
  • Makkelijk in de bediening

Barend Biesheuvel 04-01-2024

Geluidsmeester: Een "deep dive" in de LG DSC9S soundbar

Geschreven voor: LG DSC9S

De afgelopen weken heb ik de LG DSC9S mogen testen. De installatie was zeer eenvoudig, mede doordat wij zelf in het bezit zijn van een LG televisie. Het was plug and play.

De LG DSC9S soundbar levert een uitstekende geluidskwaliteit. De diepe bass en heldere tonen tillen de luisterervaring naar een hoger niveau. Bij het bekijken van films of luisteren naar muziek wordt de kamer gevuld met rijke, gebalanceerde audio. Het gebruiksgemak van deze soundbar is opvallend; met een intuïtieve interface en eenvoudige installatie is het moeiteloos te bedienen. Het strakke design past naadloos in verschillende interieurs, en de stevige bouwkwaliteit voelt duurzaam aan. Het was een feestje om deze soundbar te mogen testen.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit

Minpunten

• Prijzig

m**********@g******** 03-01-2024

Een solidesoundbar met een uitstekend geluid.

Geschreven voor: LG DSC9S

Ik mocht deze soundbar enkele weken testen en ben er toch wel erg blij mee! Al bij het uitpakken bleek dat de soundbar een solide kwalitatief design heeft, welke helemaal makkelijk aansluit bij een LG tv. De installatie was vrij gemakkelijk en zeker als je de soundbar met de app initialiseert dan past het geluid zich aan aan de ruimte.
Ok, hij oogt in het begin wat fors en hoekig, maar dat merk je al snel niet meer op. Als ik dan toch wat op te merken heb, dan zijn het de touch interface op de soundbar zelf, deze is niet heel goed zichtbaar als je de verlichting niet vol aan hebt staan. Maar goed, wie loopt er nu ook naar de soundbar om wat aan te passen.

In het gebruik van de LG DSC9S soundbar maakte ik vooral gebruik van de LG Soundbar app en de afstandsbediening van onze tv. Dit vooral omdat ik het gebruik van de soundbar in combinatie met de bijgeleverde afstandsbediening wat onduidelijk vond. En dan met name het zien welke input- of geluidsinstelling de huidige of geselecteerde was.
De app vond ik wel erg prettig, hierin kon ik eenvoudig de verschillende instellingen aanpassen of input wijzigen.

Mocht je een lp-speler of ander apparaat aan willen sluiten op de soundbar, dan moet je er wel een adapter voor aanschaffen. Er zijn namelijk geen tulp aansluitingen aanwezig op de soundbar. Het streamen van muziek via bluetooth of casting werkt daarentegen wel lekker soepel en kan direct vanaf de telefoon of app.

En het belangrijkste, het geluid! Ja, daar ben ik toch wel erg tevreden over. LG weet met deze soundbar echt een goed vol geluid te creëren! En met de verschillende geluidsinstellingen kun je het geluid aanpassen op wat je maar kijkt of luistert. Wat me ook erg verraste was de bas, niet te aanwezig, maar als deze nodig was dan hoorde je ‘m niet alleen maar voelde je ‘m ook! Wel zou ik voorlopig de AI geluidsinstelling even mijden, die weet nog niet het juiste gevoel te raken.

Pluspunten

• Uitstekend geluid
  • Eenvoudige installatie
  • Goede kwaliteit
  • Werkt zeer goed met een LG TV

Minpunten

• AI geluidsinstelling
  • Geen UTP aansluiting
  • Geen tulp-ingang

Cgm Peters 03-01-2024

Een soundbar met top geluid

Geschreven voor: LG DSC9S

Ik heb de afgelopen weken deze soundbar mogen testen.
Het installeren verliep gemakkelijk, er was een duidelijke gebruiksaanwijzing bij en binnen enkele minuten had ik de soundbar aangesloten. Voor het installeren heb ik gebruik gemaakt van de app, die je precies alles uitlegt.
Deze soundbar set bestaat uit 2 onderdelen, namelijk een grote speaker en een compacte speaker die los kunt plaatsen, maar ook eventueel op een voet kunt plaatsen. Wij hebben zelf een LG OLED toestel, waardoor de combinatie met deze set nog meer tot zijn recht komt. We hebben de tv op een voetstuk staan en hebben hierdoor gekozen om de compacte speaker voor de tv te plaatsen. Hierdoor komt de hoogtespeaker aan de bovenkant goed tot zijn recht. Alhoewel er wel de mogelijkheid is om gebruik te maken van een bracket die de voetstuk van de tv vervangt.
De set ziet er modern uit, het ontwerp is simpel en strak en staat stijlvol in de woonkamer. Wanneer je geen zin hebt in kabels[alhoewel je die prima voor het oog kan wegwerken], dan kan je kiezen om gebruik te maken van een Wow-Cast adapter. Hier heb ik niet voor gekozen.
Deze soundbar heeft een IMAX enhanced label en ik had hier nog nooit van gehoord. Het betekent dat de soundbar naast Dolby Atmos ook DTS: X geluid ondersteunt. Tijdens het kijken van normale series etc, zul je het verschil niet merken, maar als je gaat gamen dan merk je echt duidelijk het verschil in het geluid. Het spel komt meer tot zijn recht.
We hebben de soundbar set uitgebreid getest in het kijken van series, gamen, maar ook muziek luisteren. We zijn erg tevreden, wat een prachtig geluid maar een goede bas. Ik moet zeggen dat we mijn zoon tijdens het gamen soms een headset gaven, omdat je helemaal afgeleid wordt door geluiden van de game.
Wat ik een nadeel vond is dat je tijdens het instellen van het geluid niet kunt zien, hoe hard het staat. Ik vind het fijn dat ik een daadwerkelijk getal zien om als kader in te stellen. Tevens kon ik de afstandsbediening niet connectie met mijn smart tv afstandsbediening.
Alhoewel je deze set niet kunt vergelijken met een homecinema set, ben ik zeer tevreden over de kwaliteit en de prijskwaliteits verhouding. Er is de mogelijkheid om extra speakers aan te schaffen voor dat home cinema gevoel.

Pluspunten

• het geluid
  • stijlvol design
  • goed prijs/kwaliteitsverhouding
  • Bij een LG smarttv heb je nog betere kwaliteit

Minpunten

• afstandsbediening niet compatible
  • je ziet niet hoe hard het geluid staat

Eric 29-12-2023

Compacte soundbar met prima geluid

Geschreven voor: LG DSC9S

Ik heb de soundbar een aantal weken mogen testen en ben zeer tevreden over de LG DSC9S. De geluidskwaliteit is geweldig. Het geluid is warm en vol, met een duidelijk aanwezige bas die echter ook niet storend is. Deze soundbar voegt echt een extra dimensie toe aan mijn kijkervaring. Geen zorgen over ingewikkelde installatie, want het is een kwestie van plug & play aansluiten. De bijgeleverde afstandsbediening zorgt voor een ergonomische bediening, waardoor ik met gemak onder andere het volume kan aanpassen en van audiostand kan veranderen. De LG DSC9S soundbar is degelijk gebouwd en mooi afgewerkt, wat zorgt voor een duurzaam en stijlvol apparaat. Het design past perfect bij mijn LG OLED TV. Ook de verschillende keuzes voor geluidsinstellingen zijn een pluspunt. Wat de situatie ook is, er is altijd wel een juiste instelling te vinden. Kortom, ik kan de LG DSC9S zeker aanraden aan iedereen die op zoek is naar een hoogwaardig geluidssysteem in combinatie met de tv.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Makkelijke installatie
  • Diverse audioinstellingen

Minpunten

• Subwoofer groot

d**n@l**e.nl 23-10-2023

Nieuwe generatie soundbar is een upgrade

Geschreven voor: LG DSC9S

Deze soundbar bied een betoverend geluid. Zowel de soundbar en de subwoofer zijn eenvoudig in stellen door stekker in het stopcontact te steken en daarna aan te sluiten op de tv ze connecten vrijwel meteen. Daarnaast word er ook nog de optie geboden om de soundbar met de LG soundbar app in te stellen, dit maakt het nog eenvoudiger om de soundbar te bedienen. Bij de soundbar word een mooie afstandsbediening geleverd die vrijwel identiek is aan de magic remote die bij de tv word meegeleverd. De soundbar bied veel mogelijkheden als het om geluid gaat, deze soundbar heeft een ingebouwde Chromecast en Airplay functionaliteit op deze manier kan je heel eenvoudig het geluid via de soundbar laten afspelen. Het geluid is erg vol en rijk en vooral de hoge tonen en bas klinken heel goed op de subwoofer. Helaas laat de Wowcast optie nog veel te wensen over waarbij je de optie krijgt om het geluid van de tv en de soundbar overeen te stemmen klinkt niet volwaardig over en klinkt erg rommelig, niet echt een sellng point naar mijn mening. Verder is dit een uitstekende soundbar die zeker de moeite waard is.

Pluspunten

• Airplay
  • Chromecast
  • Veel functies
  • Eenvoudig in te stellen
  • LG Soundbar app

Minpunten

• Wowcast valt tegen
  • Google assist werkt niet

a**b@g**l.com 19-10-2023

prachtige soundbar

Geschreven voor: LG DSC9S

ben erg tevreden over de kwaliteit van het geluid en het mooie design misstaat ook niet in de kamer .

Pluspunten

• mooi design
  • prachtig geluid

m**l@l**e.nl 15-10-2023

Fijne soundbar

Geschreven voor: LG DSC9S

Ik heb dit product mogen testen, en wauw wat een geluid komt er uit deze soundbar! Het was even lastig kiezen met welke juiste geluidsinstelling ik moest gebruiken, maar het geluid is super helder! Geen zware bass, maar dat vind ik persoonlijk juist fijn, dat is ook beter voor de buren! Ik beveel deze soundbar aan!

Pluspunten

• Heerlijk geluid
  • Geen lastige instellingen

d**l@l**e.nl 10-10-2023

Mooie soundbar met goed geluid

Geschreven voor: LG DSC9S

Wij mochten de soundbar testen.
Het geluid is heel mooi. Het is zuiver, de bass en dergelijke is aan te passen. zo kan je in bepaalde films goed alle geluiden horen en heb je een hele andere kijk ervaring. Hij is heel makkelijk te koppelen met de LG tv en er zit een extra voet bij zodat je hem goed aan de tv kunt bevestigen. Ook voor eventuele hangende tv’s. Hij is heel gebruiksvriendelijk en je hebt hem zo staan en geïnstalleerd. Dit product zou ik zeker aanraden. Voor design geluid en gebruiksvriendelijkheid scoort deze soundbar een 9!

Pluspunten

• Geluid

Jet te Pet 05-10-2023

rijk geluid

Geschreven voor: LG DSC9S

Ik heb de LG DSC9S Soundbar mogen testen in combinatie met de LG OLED55C34LA televisie. Wat een mooie toevoeging! Het geluid is helder en krachtig, waardoor het echt genieten is van mijn favoriete films en series en ook van muziek (je kan ook bv spotify afspelen via de soundbar). De installatie ging supermakkelijk. De draadloze subwoofer voegt een geweldige diepte toe aan het basgeluid. De slanke vormgeving past perfect bij de tv en ziet er prima uit in mijn woonkamer. Ik kan deze soundbar ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een geweldige audiobeleving. Het geeft echt een enorm stuk extra diepte ten opzichte van het geluid van de televisie.

Pluspunten

• vol en rijk geluid
  • subwoofer is draadloos

Minpunten

• subwoofer is groter dan ik verwachtte
  • ook de bar zelf is vrij lang

f**s@l**e.nl 28-09-2023

Mooi design soundbar met zeer goed geluid!

Geschreven voor: LG DSC9S

Mooi design soundbar met zeer goed geluid. Ik gebruik de soundbar nu ongeveer een maand en ben zeer tevreden. Design van de soundbar is mooi maar het geluid is echt fantastisch. Het is alsof je in een bioscoop zit als je een film kijkt en bij het afspelen van muziek lijkt het alsof je aanwezig bent bij het concert. Daarnaast is de soundbar heel makkelijk te installeren en makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Gemak

Minpunten

• Redelijk groot

Nini 27-09-2023

Geweldige soundbar

Geschreven voor: LG DSC9S

Geweldig product te gebruiken via Google. Heeft mij verwachtingen overtroffen.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Compatible met Google home

Minpunten

• Niet ervaren

h**t@g**l.com 27-09-2023

Review soundbar lg

Geschreven voor: LG DSC9S

Ik ben heel blij om deze soundbar te testen en hij bevalt me prima heb het gevoel dat ik in de bioscoop zit de bas is erg indrukwekkend bij de film star wars hij dreunt nl door als ne in de bank zit
Ook de bediening is makkelijk en is goed te doen voor een leek.
Hij staat heel mooi onder de tv die erbij hoort ik zou ervoor kiezen om de combi aan te schaffen

m**n@o**k.com 26-09-2023

bevalt goed, goed product

IK heb deze mogen testen samen met een LG Oled
smart tv, deze is heel makkelijk te verbinden met bluetooth, Het design is strak ik vind hem persoonlijk wel heel groot, dat heb ik opgelost door hem aan de meegeleverde muurbeugels te bevestigen aan de muur. Het geluid wat eruit komt is zuiver en deze kan ontzettend hard.

n**n@g**l.com 26-09-2023

Super product! heeft zoals alles wel wat opmerkingen.

Geschreven voor: LG DSC9S

Ik heb dit product 1,5 week getest en had hiervoor nog geen soundbar of geluidsinstallatie naast mijn TV.
Wij zijn weggeblazen! Wat een verschil is die ervaring voor zowel muziek en geluid. Aansluiting via de kabels is wat lastig, maar via Bluetooth heel gemakkelijk. Als je voor je TV een universele afstandsbediening of mobiel gebruikt, slaat hij wel een paar volume standen over. Met de gewone afstandsbediening gaat hij 13,14,15,16 en bij de universele of mobiel van 13 naar 15, wat een groot verschil is. Hierdoor heb je wel sneller de afzonderlijke afstandsbediening nodig.
Hij is erg diep en heeft de speakers bovenop, waardoor het wel een flink blok is wat de ruimte nodig heeft. Ook moet je de subwoofer niet vergeten die ergens moet staan.

Pluspunten

• prachtig geluid
  • verschillende standen (bios/muziek/normaal)
  • Makkelijke Bluetooth verbinding
  • Subwoofer kan overal in huis geplaatst worden

Minpunten

• volume standen op mobiel verspringen meer
  • lastige aansluiting met kabels

P**2@m**n.com 26-09-2023

Wat een geweldig geluid, bioscoopwaardig

Geschreven voor: LG DSC9S

Wat een geluid! Vanaf het moment dat we deze soundbar onder de televisie gehangen hebben staan we versteld van wat ons ter ore is gekomen. De verscheidenheid aan geluidsinstellingen is ruim voldoende; we hebben regelmatig gewisseld tussen AI Pro, muziek en bass burst.

Afhankelijk van waar je naar kijkt is het een beetje spelen met de instellingen, maar teleurstelling zit er niet tussen.

Qua vormgeving past de soundbar perfect onder de C34 televisie van LG en de subwoofer is klein en eenvoudig weg te werken in de hoek van de kamer.

Vaak hebben we het volume niet hoger dan 20-30 gehad, want bij 40 beginnen de ruiten al te trillen. Pure bioscoopervaring waar je de bass in je onderbuik voelt. Je leeft de film en muziek. Een echte aanrader!

Pluspunten

• Strak design, perfect te monteren onder tv
  • Subwoofer klein maar krachtig
  • Bioscoopervaring

Wout-1 26-09-2023

Mooie en goede soundbar voor LG OLED TV

Geschreven voor: LG DSC9S

Review van de LG DSC9S Soundbar met de LG OLED55C34LA evo 55” als testpanellid voor Review.nl.

Aansluiten/ingebruikname
Product kwam zeer goed verpakt aan.
Bas box is draadloos, wel op de 230 V aansluiten.
Aansluiten op een LG OLED55C34LA evo 55” tv was erg eenvoudig.

Design.
Zeer mooi design van de Soundbar en zeer zeker in combinatie met de LG OLED55C34LA evo 55”. Met de stevige meegeleverde beugel kun je de set zowel staand als hangend gebruiken.

Geluidskwaliteit
Het geluid van deze set is geweldig, we zijn er zeer tevreden over.

Gebruikersgemak
Door de soundbar te integreren met je tv hoef je verder niets meer in te stellen en schakelt te soundbar tegelijk met je tv aan en uit. Het geluidsniveau is met de afstandsbediening van de tv te regelen.

Pluspunten

• design
  • geluid
  • integratie met TV

l**t@h**l.com 25-09-2023
Geschreven voor: LG DSC9S

Deze soundbar is echt een beest qua volume en intense bas. Er zijn verschillende automatische equalizerers zodat je heel simpel een ander geluidsprogramma kan selecteren. Het enige minpunt vind ik het formaat hij is vrij groot maar samen met de LG tv waarmee ik hem kon testen is het formaat geen probleem omdat de soundbar opgaat in het totaal design dan, een positief punt is de draadloze subwoofer waar mooie diepe tonen uit komen. Al met al is het een mooie en goede soundbar waar echt een mooi geluid uit komt. De soundbar heeft spraakondersteuning waarbij er gezegd wordt wat voor programma er is geselecteerd alleen ik vindt een display handiger. Echter ieder zijn eigen ding. Ik heb hem staande onder de tv waarschijnlijk als hij aan de muur zou zitten wordt het geluid nog mooier.

Pluspunten

• Diep geluid
  • Multi inzetbaar qua aansluitingen
  • Spraakgestuurd

Minpunten

• Groot
  • Bas af en toe te heftig

m**s@g**l.com 24-09-2023

Lg DSC9S top geluid uit top product. Aanrader

Geschreven voor: LG DSC9S

Ik kreeg de mogelijkheid dit product te testen. De test komt nu teneinde en wou toch nog even mijn ervaring achter laten. Was eerst een beetje ingetogen over het totaal plaatje.
Geluids kwaliteit is het een 8,5 waard
Bedienbaarheid een 7. Vind het instellen wat omslachtig als je dit niet via de app doet. Daarin tegen de mogelijkheid on zicht zelf in te stellen is weer top.
Gebruik met extern app zoals Ps5 vind ik wat lastig in gebruiken. Alles moet goed staan in de instelling wil je dat dit fatsoenlijk werkt. Doorvoer door de soundbar werkt lastig,

Al met al een erg goed product. En een aanrader

Pluspunten

• Geluids kwaliteit
  • Sub draadloos
  • Makkelijk aan te sluiten
  • Pas goed bjj de tv

e**g@h**l.com 23-09-2023

Aanrader qua geluid

Geschreven voor: LG DSC9S

In combinatie met de LG OLED (2023) televisie is deze soundbar echt een top combinatie. Meerdere instellingen te kiezen dus dat vind ik ook een luxe, maar zeker een must. Echter wel een minpunt dat er een extra afstandsbediening gebruikt dient te worden. Zou fijn zijn die te kunnen koppelen. Voor in de toekomst zou mijn voorkeur uitgaan naar een iets subtieler model, wat kleiner. Maar of die kwalitatief dan ook zo goed zou zijn als deze? Dat is de vraag. Het is een echte aanvulling op het kijken van films en het luisteren naar muziek.

Pluspunten

• Instellingen keuzes

Minpunten

• Aparte afstandsbediening
  • Formaat

d**9@g**l.com 22-09-2023

Aanrader!

Geschreven voor: LG DSC9S

Qua design is het een mooie soundbar, welke perfect bij een LG TV past. Persoonlijk vind ik het iets te "dik" maar dat is voor iedereen anders. De soundbar geeft het mooie volle geluid zonder enige vertraging door. De meegeleverde subwoofer kun je dankzij de bluetooth connectie overal plaatsen. Wat mij betreft had de kast wel wat kleiner gemogen. Ik heb de soundbar tijdens de paar weken testperiode verschillende malen opnieuw afgesteld, om zo de diverse mogelijkheden te horen. De instelmogelijkheden zijn voldoende voor een mooi en vol geluid. Al met al raad ik dit product aan, zeker in combinatie met een LG televisie, zoals ik deze heb mogen testen.

Pluspunten

• Instelmogelijkheden

Minpunten

• Beetje lomp

c**4@g**l.com 22-09-2023
Geschreven voor: LG DSC9S

Wij mochten deze LG soundbar een aantal weken testen met een LG Oled tv. Een goede combinatie met elkaar! Wij vonden de eerste dagen alleen de instelling om de soundbar met de tv te koppelen niet echt duidelijk, en waren hier wel een paar dagen mee bezig. Dit was wel even wennen maar na een paar dagen werd dit steeds meer duidelijk gelukkig. Het design is erg strak en mooi maar we vinden hem wel erg groot, een kleiner minder opvallend model zou beter bij ons passen. De subwoofer is draadloos en hoeft dus niet aangesloten te worden aan de tv, dat is ideaal! Over het geluid zijn wij zeer tevreden, het is echt heel mooi en een genot om met deze soundbar naar een film te kijken!

w**h@h**l.com 22-09-2023

Krachtpatser

Geschreven voor: LG DSC9S

Na een test periode van +- 4 weken ben ik tot de conclusie gekomen dat deze soundbar een echte allrounder is.
De soundbar is te monteren met een speciale ophang beugel strak onder de geselecteerde LG televisie en dat maakt hem toch wel een echte eyecatcher.
Mocht je geen LG televisie hebben dan zit er ook nog een gewone beugel bij voor aan de muur te plaatsen of je kan hem voor je televisie neer leggen.
De installatie is zeer duidelijk en goed omschreven.
De meegeleverde subwoofer wordt draadloos aangestuurd en kun je daarom plaatsen waar waar je zelf wilt.

HET GELUID
Na een aantal soundbar te hebben gehad in het verleden was ik lichtelijk veroordeeld over de soundbars(negatief).
Gelukkig heeft deze LG daar verandering in gebracht door zijn krachtige subwoofer en overtuigend geluid uit de soundbar.
De eerste dagen hebben we hem in combinatie met de LG LG OLED55C34 televisie getest en dit viel me zo ontzettend mee dat we hem de weken daarna echt goed aan de tand hebben gevoeld.
Ik heb de combinatie televisie en soundbar in onze slaapkamer aan de muur gemonteerd waarbij de subwoofer langs het bed staat.
Bij het kijken van films met dolby atmos stond ik echt versteld van het geluid wat de soundbar produceerde.
Het is niet te vergelijken met een 5.1 of 7.1 dolby set maar komt verassend in de buurt.
voor het echte dolby atmos geluid kom je gewoonweg 2 achter speakers te kort en dat merk je ook tijden het film kijken.
Voor het luisteren naar muziek beschikt hij over meerdere optie zoals spotify en google home.
Van bumba tot hardstyle van lage tot zéér hoge volumes hebben we getest maar het geluid blijft echt zuiver.
De subwoofer is krachtig genoeg voor ruimte tot 25m2 schat ik zo.
Wil je het echte dolby atmos geluid in je woonkamer dan raadt ik een 7.1 systeem aan.
het enige minpunt vond ik dat je het geluid van de soundbar niet zachter kon zetten met de afstandsbediening van de televisie.

Pluspunten

• krachtige subwoofer
  • makkelijk te monteren
  • vol geluid

Minpunten

• geen volwaardige dolby atmos

p**d@h**l.com 22-09-2023

Mooi geluid

Geschreven voor: LG DSC9S

Deze soundbar hebben wij een paar weken mogen testen. Het was voor ons de eerste keer dat we een soundbar konden gebruiken, en het is zeer goed bevallen. De soundbar is aangesloten op een LG OLED55C34LA evo 55" televisie. Dit is een uitstekende combinatie. Het geluid van de televisie is met deze soundbar vele malen beter dan het eigen geluid van de televisie. Het geeft een gevoel midden in een film te zitten. Voordeel is dat de soundbar meerdere instellingen kent waar je makkelijk doorheen loopt via de afstandsbediening. Zo kan je bijvoorbeeld praatprogramma’s veel beter verstaan met de voice instelling, en films juist beter beleven met cinema. Wel lastig is dat je weer een extra afstandsbediening moet bedienen.